loading...
ته خنده
امیرحسین بازدید : 44 جمعه 17 آذر 1391 نظرات (0)

 

امسال دارم میرم سوم کنکور آزمایشی دادم قبول نشدم 
مامانم واسه ارشد امتحان داده قبول شده . 
پز میده بم :| 
ازش پرسیدم رمز موفقیتت چیه مامان :| 
میگه والله رمزو که یادم نیست اما یوزرنیمشو یادمه میخوای بنویسم واست ؟ 

من :| 
مامانم :)
سیستم یوزر پسوورد سایت ها :o 
بیل گیتس :-?? 
مایکروسافت :(

 

 

 

رفتم حمام اومدم،دمه در بابام بهم میگه حدود 23 دقیقه حمام بودی که از این 23 دقیقه،15.30 صدای آب میومد. با توجه به اینکه هر 4.5ثانیه 1لیتر آب مصرف میشه تو 204 لیتر آب مصرف کردی وبا احتساب هر لیتر تقریبا 5تومن،تو 1000 تومن از یارانه خودتو مصرف کردی. حواست باشه 44000تومن دیگه بیشتر نمونده. من : |-: |-:و در حالی که داره میره بر میگرده و میگه راستی در 4،3 دقیقه اول صدایی نمیومد؛بعدا در موردش توضیح میخوام :|
من :O

 

دخترا الان فوتبال بازی میکنن..

رتبه اول کنکور شدن....

حتی وارد انرژی اتمی هم شدند...

والا اینجوری که پیش میره بعید نیست پارک دوبل هم یاد بگیرن والا.....

.

.

.

.

لطفا همه به اعصابشون مسلط باشن:دی

 

 

 

 

"هـرکـاري ميکنــم آيفـونـم بـه اينتـرنــت وصــل نميشــه
.
.
.
.
.
.
دکمـه شـو كـه ميــزنـم در خــونـه بـاز ميشــه ..!!
پس اين ملّت اسکل چي ميگن ما با آيفون ميايم فيسبوک؟؟ :|

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 15
  • بازدید کلی : 840